czwartek, 25 marca 2010

Dzień 129

Waga utrzymuje się w okolicy 73 kg
Pobyt w Szkocji stał się faktem, wczoraj późnym wieczorem wylądowałem w Edynburgu i potem samochodem do Glasgow. Dzisiaj ruszyłem na poszukiwanie wiosny i daleko nie musiałem szukać bo przed domem znalazłem co zamieszczam poniżej i dedykuję wszystkim Moim gościom.
Przed wyjazdem zadzwonili ze szpitala i zaproponowali mi zamiast operacji tradycyjnej operację metodą laparoskopową. Byłem zaskoczony bo nawet nie wiedziałem, że operacja na przepuklinę może być wykonana metodą  laparoskopową. Szybko pojechałem na badania kwalifikacyjne i po konsultacjach z lekarzami badającymi  wyraziłem zgodę, w piątek dostanę odpowiedź.
Właśnie ruszam do miasta.
Pozdrawiam Wszystkich ze Szkocji - Glasgow.    

1 komentarz:

glauke pisze...

I was not shocked because this was old news -- practically ancient, in fact. In R. Microsoft Office Emmett Tyrrell, Office 2010 Jr.'s most recent book The Clinton Microsoft Office 2010 Crack-
Up, page fiv Office 2007 e, paragraph two, we learn that in Bill Clinton's "first four years out of the White H Microsoft Office 2007 ouse, he ea Office 2010 key rned over Office 2010 download $43 million Office 2010 Professional after
expenses... Microsoft outlook "
The next Outlook 2010 page directs Windows 7 us to Appendix Microsoft outlook 2010 I, a list of the conniving couple's fees for speeches and book royalties and other income.